Wij werken zowel voor ondernemers als voor particulieren.

Ondernemers

Offline pakket

Op basis van de facturen en bankafschriften, die je eens per kwartaal bij ons aanlevert, berekenen wij het bedrijfsresultaat en het btw-bedrag (te betalen of terug te vorderen). Na jouw akkoord dienen wij de aangifte in bij de Belastingdienst. Het enige dat jij eventueel hoeft te doen, is tijdig het te betalen btw-bedrag overmaken. Hoe makkelijk is dat?!

Je ontvangt daarnaast elk kwartaal van ons een financieel overzicht met de belangrijkste informatie:

  • Omzet
  • Kosten
  • Resultaat
  • Openstaande verkoopfacturen
  • Openstaande inkoopfacturen
  • Inschatting hoogte inkomstenbelasting

Online pakket

Je krijgt van ons digitale toegang tot het boekhoudpakket (Exact online), dat we koppelen aan jouw bankrekening. Met behulp van een app op je telefoon kun je eenvoudig inkoop- en verkoopfacturen toevoegen. Wekelijks zorgen wij ervoor dat de kosten en opbrengsten geboekt worden met de bankmutaties en eens per maand controleren we alles op juistheid. Met het financiële dashboard dat voor jou beschikbaar is, heb je zo steeds een actuele stand van jouw financiën; wat staat er nog open, hoeveel dagen staat het open, wat staat er op de rekening, wat is mijn bedrijfsresultaat, etc. Opvallende zaken die wij tegenkomen bij de wekelijkse verwerking melden we natuurlijk meteen aan je.

Uiteraard verzorgen we ook de aangifte omzetbelasting en krijg je elk kwartaal van ons de rapportage zoals bij het offline pakket.

Extra opties

Opstellen jaarcijfers

Eens per jaar kunnen we de jaarcijfers van jouw bedrijf opstellen. Om snel inzicht te hebben in het resultaat, doen we dit in januari, zodra het boekjaar afgesloten kan worden; het moment waarop alle inkoop- en verkoopfacturen van dat jaar in het programma zijn ingevoerd.

Verzorgen aangifte inkomstenbelasting

Na aanlevering van de privé-zaken zoals hypotheek, vermogen en eventuele overige inkomsten, vullen we samen jouw aangifte inkomstenbelasting (en die van je levenspartner) in. Op basis van deze gegevens berekenen we meteen wat het te ontvangen of te betalen bedrag is.

 

Pakketten en tarieven

Indeling in pakket small, medium of large is afhankelijk van het aantal te verwachten mutaties (aantal inkoopfacturen, verkoopfacturen en bankmutaties).

Opties

  • Aanlevering
  • Inboeken
  • Controle
  • Financieel overzicht
  • Aanlevering
  • Inboeken
  • Controle
  • Financieel overzicht
  • Boekhoudpakket
  • Gebruik App
  • Jaarcijfers incl. aangifte inkomstenbelasting
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Pakket Small

    • Offline
    • 1x / kwartaal
    • 1x / kwartaal
    • 1x / kwartaal
  • Online
  • 1x / week
  • 1x / maand
  • 1x / week
  • Ja
  • Ja
  • Ja

  • t.b.v. levenspartner

  • Pakket Medium

    • Offline
    • 1x / kwartaal
    • 1x / kwartaal
    • 1x / kwartaal
  • Online
  • 1x / week
  • 1x / maand
  • 1x / week
  • Ja
  • Ja
  • Ja

  • t.b.v. levenspartner

  • Pakket Large

    • Offline
    • 1x / kwartaal
    • 1x / kwartaal
    • 1x / kwartaal
  • Online
  • 1x / week
  • 1x / maand
  • 1x / week
  • Ja
  • Ja
  • Ja

  • t.b.v. levenspartner

  •  

    Particulieren

    Wij helpen particulieren, met name ouderen, met het op orde brengen van hun administratie. Ze willen graag hun zaken zelf blijven regelen, maar het lukt soms niet (meer) om dit overzichtelijk en op orde te houden.

    We zien ook vaak dat een van de partners verantwoordelijk is voor de financiën. De andere partner weet meestal niet wat en hoe het geregeld is en waar de informatie opgeborgen is. Wanneer er iets gebeurt, bijvoorbeeld een ziekenhuisopname of in het ergste geval een overlijden, start er een zoektocht naar de benodigde informatie. Wat zou het dan fijn zijn als alles overzichtelijk opgeborgen was in hooguit een paar ordners die je zo uit de kast kan pakken!

    Wij zorgen voor dat overzicht in een paar ordners.

    We komen een dag bij de mensen thuis en vragen om alle belangrijke papieren en post bij elkaar te leggen. Samen ordenen we deze stapel en archiveren we deze overzichtelijk in hooguit 3 tot 4 ordners met tabbladen en indexen.

    We brengen samen alle informatie up-to-date, door bijvoorbeeld:

    • Lopende abonnementen na te kijken, na te bellen en eventueel op te zeggen
    • Wachtwoorden te achterhalen en te registreren
    • In te loggen op websites van leveranciers en verzekeraars om de meest recente informatie en polisbladen te downloaden en te printen
    • Samen de aangifte inkomstenbelasting (en die van fiscale partner) in te vullen in de maanden februari t/m april

    Hierna is alle belangrijke informatie makkelijk terug te vinden en in een handomdraai kan nieuwe post toegevoegd worden.

    Het samenstellen van de MultiMap neemt een dag in beslag, van 09.30 tot 16.30 uur. Wij komen hiervoor op locatie en brengen de mappen en tabbladen mee. Eventueel ook een laptop en een mobiele printer/scanner.

    Wij rekenen hiervoor € 297,– en € 0,40 per gereden kilometer. 

    Samen kunnen we deze MultiMap jaarlijks updaten voor € 150,– per jaar. We komen dan weer op locatie en zorgen samen dat alle informatie weer actueel is. In de maanden februari t/m april vullen we dan ook samen de aangifte inkomstenbelasting in.

    Alleen de aangifte inkomstenbelasting jaarlijks door ons laten verzorgen? Dat kan ook. Voor € 60,–  vullen we deze samen in.

    Vraag stellen of afspraak maken?

    Neem gerust contact met ons op of vul onderstaand formulier in. Dank alvast voor je reactie!

    Contactformulier